fredag den 18. maj 2007

Dejlig Kr. Himmelfartsdag

I går afholdte jeg en Hobbydag - for nogle dejlige piger som jeg har kendskab til igennem:

Hobbynettet hvor man har flere former for kreativitet som hobby.


Jeg blev også godt begavet, en hjemmelavet kurv m/låg - nye maskemarkør, blomst samt en flaske Balieys (som helt sikkert bliver omsat ved nogle "chataftener" på Hobbynettet.

Neden under er et par stemningsbilleder af deltagerne. Det var nu godt nok ikke meget jeg fik strikket - men tale og lattermusklerne blev flittigt brugt.

Her ses Dorthe og Irene - begge med ny klippet hår!



Ulla og Dorthe som er flittige med strikkepindene.



og her er så Inge som er igang med at lave kort, disse bliver fremstillet af te-poser, og Marianne som havde taget vejen ned fra Aalborg.




Jeg takker endnu engang for gaverne, samt at i havde lyst til at deltage.