lørdag den 7. juli 2007

MS3 - er startet - og om lidt Tour de France

Så fik jeg endelig tid til at begynde på mit MS3 - som der skal strikkes på imedens Tour de France er på skærmen (det er jo ikke nødvendigt at få alle billederne med..).

Jeg havde forestilt mig at MS3 havde haft en højre sværhedsgrad, men umiddelbart er der ingen problemer - det er let - der er ikke så mange forskellige tegn der skal omsættes til masker. Det der kan være det største problem er at få perlerne sat på om begge tråde på garnet, som man siger: "øvelse gør mester" - så det sidder sikkert i hånden inden det er strikket færdig.

1 kommentar:

  1. Det med perlerne er overhovedet ikke svært, synes jeg. Jeg havde frygtet det værste.

    Jeg er endelig ved 2. clue, efter at være startet forfra på en pind ½ nummer mindre.

    Knus Pia/strikkepia

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min