lørdag den 18. august 2007

Hvad sker der så lige, på strikke fronten!

Jeg har godt nok mit MS3 liggende - mangler fra clue5, men jeg har ikke ville strikke det færdig får jeg fik det endelige resultat at se, blev noget forvirret over at lave en vinge på - så det ligger bare og griner af mig, p.t.

Så der skulle noget nyt strik til - har faktisk haft svært ved at finde ud af hvad der skulle laves. Havde noget Kauni liggende, og fandt på at det kunne bruges på en ny trøje efter en model fra HF - Plissé.

Den er faktisk ret sjov at strikke - selv om man godt kan gå kold i 3 ret 1 v 1 r og 1v.


3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud Erna. Jeg troede du var til "mærken". Måske skal jeg starte på ny på min, da jeg muligvis ikke kan få strømpegarnet mere - øv.

    Hilsen
    Ulla

    SvarSlet
  2. Det ser rigtgt spændende ud, Erna - den glæder jeg mig til at se på lørdag.

    Knus
    Marianne.

    SvarSlet
  3. Ja, det ser godt ud! Jeg tror den bliver kanonflot i kaunien...

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min