søndag den 24. februar 2008

Ferie og indkøb!

Denne uge har jeg holdt ferie i 3 dage, meget strik er det ikke blevet til, men tiden er blevet brugt ved Pc'eren for at finde noget strømpegarn (ikke at jeg ikke har) - men jeg kunne tænke mig noget andet end Opal o.lign. - Jeg faldt over denne side:

www.drachenwolle.de som havde dette skønne håndfarvet strømpegarn til en overkommelig pris.





Men ud over at sidde og finde garn - så fik manden og jeg brugt vores julegave fra børnene, et gavekort til Rømø Golf og Wellness.
Torsdag tog vi så af sted - og jeg må nok sige at vi blev ikke skuffet - sikke en luksus, saltbassin, varmvandsbassing (38 grader) - div. saunaer, dampbade m.m.
Men derud over har man mulighed for at bestille div. behandlinger - og jeg kan varmt anbefale at man tager en gang massage - for bagefter føler man sig som et helt nyt menneske. I kan læse mere om stedet her:
så i morgen er jeg fit for fight for nye arbejdsdage

3 kommentarer:

  1. Det ser godt nok lækkert ud det strømpegarn. Jeg er altid på jagt efter strømpegarn, jeg er heller ikke så meget for Opal. Jeg skal kigge på sidendu anbefaler.

    Merete

    SvarSlet
  2. suk! sikke noget smukt garn!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Nøj da, for noget lækkert garn - jeg må vist lige ind på den side.
    Heldigvis er det snart den 1. marts, så må jeg købe garn igen.

    Tillykke med dagen - igen, igen.

    Knus fra Marianne.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min