lørdag den 5. juli 2008

Hurtighed... ja - det er ikke min stærke side!

Som i sikkert alle har bemærket - ja, så er montering af færdig arbejde ikke lige det jeg har allermest lyst til... der kan godt gå lang tid, inden tingene er helt færdige. Men idag fik jeg mig endelig taget sammen til at få de sidste projekter helt færdig - hæftet ender, skyllet op - og ikke mindst fået taget nogle billeder som dokumentation:



Sommertop - Model - Design Club (er bare ikke mig - men færdig blev den da!)



Sokker i håndfarvet - Str. 38



og af resten lige et par i str. 28 - med et andet mønstre - begge par strikket fra tåen!



En barnebluse - str. 4 år - købt som kit hos Tante Grøn i Odense



og af resten fra blusen, ja der kunne der jo lige blive en djævelhue og et par babysokker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min