søndag den 8. november 2009

Mon jeg kan huske det!

Det er godt nok længe siden der er kommet noget nyt på bloggen. Ikke at der ikke bliver produceret lidt - og dårlige undskyldninger kan ikke bruges til noget.


Hvad er det så blevet til:


Tunika (dårlig billede kvalitet) - strikket i Silkbloom, fra Garn.dk - den kunne ikke blive længere pga. garnet slap op.




Et prinsesvøb (nr. 3) - denne gang strikket i Regia Silk - det er bare blevet skønt, hvis det skal laves endnu engang - så bliver det i samme kvalitet.

2 kommentarer:

  1. Silkbloom er bare så lækkert garn, så jeg kan forestille mig, hvor lækker den tunika er blevet :-)

    Svøbet ser også bare fantastisk lækkert ud, jeg overvejer at købe mønsteret, men nu må vi se :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig skønt svøb, silkbloom har jeg ikke haft æren af at prøve at strikke med, men det ser dejligt ud.

    Din tunika er også blevet flot, dejlig farve.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min