fredag den 1. januar 2010

Året der gik!

Nu da det nye år er lige er startet, så er det jo tiden til at se hvilke mål der blev opfyldt for 2009, hvor der var flg. regler opstilt:

1. Jeg må ikke starte noget et nyt strikke tøj op - før jeg har fået hæftet ender og spændt det foregående ud. (Dette blev ikke overholdt – slet ikke, så det kommer med igen i år, for denne gang skal det altså lykkedes)

2. Som i år vil jeg også se om jeg ikke kan komme til noget kreativt minimum 1. gang om
måneden, så som besøge garn forretninger m.m.

(Tænk jer – dette havde jeg slet ingen problemer med at overholde. Til dem jeg har været sammen med 1000 TAK – skal vi også ses i år??)

Hvad har jeg så fået af pindene i 2009:

- 1 Herretrøje til sønnen

- 8 Tunikaer/toppe, til mig selv og familie

- 3 Sjaler, de er blevet brugt som gaver

- 10 Barne/Baby trøjer, de bliver brugt til barselsgaver til børnenes venner

- 2 Strikketøjer, til mig selv

- 6 Barne/Baby toppe – disse var navngivet inden de blev lavet som gaver

- 3 Tæpper – 1 i domino, 1 prinsesvøb og 1 med soningskant

- 3 Sokker – måske er der lavet flere uden dokumentation

Alle projekterne kan ses i slideshow i højre side - under strik 2009

Hvad er så målsætningen for 2010:

1. At få monteret hver gang – dette er kommet med pga. det ikke blev overholdt i 2009

2. Få lavet mig en to-do liste, således at jeg ikke hver gang mangler ideer til nye projekter

3. Få mine opskrifter sorteret, så jeg også kan finde dem, når de skal bruges.

4. Ikke at købe mindre garn, garnbutikkerne skal jo også leve….

3 kommentarer:

  1. Der fik jeg jo lige det argument, jeg stod og manglede - garnbutikkerne skal naturligvis overleve :-)

    Den produktion kan du sandelig godt være stolt af, det er nogle dejlige ting, du har fået lavet :-)

    Jeg monterer altid med det samme uden egentlig at tænke over det, kan du ikke bare begynde på det? ;-) Godt nytår :-)

    SvarSlet
  2. Der fik jeg jo lige det argument, jeg stod og manglede - garnbutikkerne skal naturligvis overleve :-)-ja IKKE, man må da finde de rigtige svar, hvis nogle skulle kommentere at man igen har købt garn.

    Tak for roserne, jeg troede heller ikke at det var blevet til den mængde.

    Det men montering, se.. mange gange så er strikketøjet færdig midt i en god film, og så kan man jo ikke montere - men finder fluks noget andet og derved fortrænger jeg at der ligger noget til montering :-) - Men det SKAL blive bedre.

    SvarSlet
  3. Hej Erna. Jeg er HELT med på punkt 4. Jeg vil i hvert fald heller ikke være skyld i, at butikkerne bukker under :-)

    Skulle du finde ud af, hvad der skal til for at få monteret med det samme, så vil jeg meget gerne høre det! Hader den montering og ville virkelig ønske, at jeg havde det ligesom Lene!

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min