tirsdag den 29. juni 2010

Vernal Equinox Shawl!

Det blev tørt - men pga. regn blev det til indedørs billede. Jeg tror jeg er blevet lidt bidt af at lave sjaler - måske fordi man først rigtigt kan se resultatet når de har været spændt ud.

Så nu er gæstesengen fri for nåle, evt. gæster vil ikke blive strukket i måsen!!!


Model: Vernal Equinox Shawl - gratis download Ravelry
Garn: JaggerSpun Zahyr Wool-Silk
Pind: 4 mm
Forbrug: 70 g.
Det er noget skønt garn at strikke i - og et sjal som dette er næsten lige så let som snefnug.

4 kommentarer:

  1. Er du gal en masse detaljer!
    Sikket stort arbejde.
    Snefnug? Hvad er det? Det har jeg glemt alt om i denne varme ;-)

    SvarSlet
  2. Hold da lige helt fast - hvor er det bare flot !

    SvarSlet
  3. Skønt sjal, og dem kan man bare ikke få for mange af. Jeg strikke selv mange sjaler - i alle garner i alle størrelser.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det lækkert og som Ann skriver nogle skønne detaljer - så smukt i råhvidt :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min