søndag den 7. november 2010

Endelig fridag/frihed!

Endelig en weekend med masser af fritid. Mit ekstra arbejde, har jeg reduceret til at være efter normal fyraften, dvs. fra 16:15 - og indtil jeg ikke orker mere. Således at jeg har frihed i weekenden til at samle kræfter og hygge mig med kreative ting, for det er nemlig her jeg samler overskud til dobbelt arbejde.
Jeg har fået lavet 2 trøjer, i børnestr., men de er monteret og lige til at give væk.

Trøjen her er flg.:
Model: Tiboodoo jakke (strikket efter en opstrikket model)
Garn: Silkbloom fra BC garn
Forbrug: 250-300 g
Pinde: 3,5
Str. ca.: 2 år



Trøje 2:
Model: fra Hjertegarn
Garn: Exclusive Alpaca - Hjertegarn
Forbrug: 300 g
Pind: 3 mm
Str. 2 år
Ha' en god weekend til alle!





1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine - lækkert garn! Forstår godt, at du planlægger din tid på den måde - ellers ville du jo aldrig kunne holde helt fri!
    Kh Karen

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min