lørdag den 10. september 2011

Eget design og en af de skønne dage!

I dag var en af de bedre dage, for der var dømt "tøse hyggedag", med maskiner og der til hørende kreative ting.
Dagen startede med kaffen og rundstykker, og så skulle der jo ellers laves kreative ting. Jeg var jo som sædvanlig ikke helt forberedt - det vil sige der skulle først tegnes mønster af og klippes stof (hvorfor lærer jeg aldrig at få det gjort 1-2 dage før), for så burde jeg kunne få noget fra hånden, men skidt det fik jeg da lave, og fik også syet lidt sammen - resten må blive imorgen, der er jo heldigvis også en fridag.

Men jeg fik lige klaret at lave lidt strik færdig, dvs. der blev lige syet mærkat på, for den det var lige den der skal med til Sjælland.



Model: Eget design
Garn: Geilsk Bomuld/Uld
Pinde: 3 mm
Str. 0-3 mdr.
Forbrug: ca. 100 g

Men ud over at der blev leget lidt, så blev der rigtigt råhygget, med dejlige piger - der blev snakket, grint, talt alvorligt og der blev sat et mål - dertil senere når det bliver realiseret.

3 kommentarer:

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min