søndag den 16. oktober 2011

Ikke meget at skrive om/ingen billeder!

Der er ikke meget at skrive om pt., jeg strikker stadig, men det er på hemligheder,og hvis man skriver om dem så er det jo ikke nogle hemligheder mere :).

Men tiden render stærkt, og mit døgn kunne godt bruge lidt flere timer, for der skal læses, skrives og strikkes, udover det normale. Men skidt... hvis jeg er heldig så når jeg det hele, samt lidt mere for min syrum trænger simpelhen til at få besøg af mig, tror at det savner mig, ligeså meget som jeg savner det.

Så til dem der kiggede forbi, nyd dagen for det vil jeg.

1 kommentar:

  1. Der skal jo også være tid til andet end bloggen og alt andet lige når vi jo snart ind i den top hemmelige tid ;)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min