lørdag den 18. februar 2012

Reklame... top service!

Som i sikkert har fået med, så har jeg haft problemer med min pc'er.

Jeg fik den 19.2.09 - så den var jo efterhånden en ældre maskine. I november 2011, begyndte den så at få "nøkker" - så som at få grøn skærm, flimmer der rendte hen over skærme og pludselig kunne den finde på at gå i sort når man arbejde med den.
Uh.. hvad gør man så, tja gode råd er dyre, men var så heldig at jeg kunne "finde købsbeviset", idet den jo i tidernes morgen var købt i Aldi, og de har jo 3 års garanti.
Ringede til dem, og fik at vide at jeg skulle kontakte Medion. Dette blev klaret og der kom fragtbrev =  omkostninger.
Den kom afsted - og retur med nogle af fejlene igen, dette sket så 3 gange ialt .. og da den så kom ind 4 gang.. så kom der en helt NY maskine til mig, det kan man da kalde service.

Fik skiftet en Visat maskine ud med en Windows 7, større hardisk m.m. - så mon ikke de fortjener lidt ros for den service.

Hvor mange af jer har fået en 3 års maskine byttet, til ny uden omkostninger - jeg at ALDI forjerner lidt reklame for dette.

Mon ikke der snart kommer lidt kreativ på siden også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min