mandag den 30. april 2012

Det skønne vejr!

Når man nu skal bruge en så skøn dag.indendørs (pga. at der er job der skal passe) så er det at nyde tiden, når man kan.
Idag skulle jeg have fat i Skat... og det tager jo tid, så det er godt at vi på arbejdspladsen kun har mobilløsninger, for så kunne jeg tage telefonen og smutte uden for... det tog ca. 30 min for at komme igennem.

Som i kan se så er hængebirken sprunget ud, og ikke nok med så så jeg også at det Japanske kirsebær er i fuld blomst ... fik desværre ikke fanget det så godt på billedet
.

Til alle jer der har fri 1. maj - håber at i  nyder dagen, og sender det arbejdene folk en kærlig tanke!











1 kommentar:

  1. Skønt med mulighed for at komme ud og så smukke træer :0)

    God 1.maj :0)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min