søndag den 8. juli 2012

Søndags hygge!

Så er der lige gået en søndag, med skønt vejr - næsten for varmt efter min smag. Mindste sønnen havde fødselsdag, og som han sagde ... så kan i se hvor dejlig en dreng jeg har været i år :) - han blev 21.
Der er godt nok ingen billeder, for jeg havde glemt kameraet hjemmet. Men dagen for mit vedkommende startede med at jeg hentede min mor og så gik turen til Frederiksværk, til ældste sønnen og svigerdatter for at se de resultat som manden min lavede sidst han var derovre, det hus som jeg ikke har set siden vi lavede soveværelset klart. Jeg må erkende at det er blevet et helt andet hus, stuer og badeværelse er nu færdig - smukt malet og afslebne gulve - hold op hvor det har pyntet.
Udover at yngste sønnen kom derop, kom også min moster for at hilse på , det er altid dejligt når man møder noget af familien.
Vel hjemme igen kl 22 - kan man kun konstatere, at det har været en skøn dag, og i morgen kan jeg sove så længe jeg vil - for det er ferietid - hele 3 uger og det er tiltrængt.

Ha' en god ferie til dem der har det, og husk at slappe af med de ting som i har lyst til, for det vil jeg.



1 kommentar:

  1. Fødselsdag og ferie passer bare godt sammen.

    ha' en rigtig dejlig ferie;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min