mandag den 3. september 2012

Weekend kjole!

Jeg var så heldig at blive inviteret på weekend ophold :), ikke et af de der romantiske med manden. Det eneste jeg skulle love var at tage stoffer med.
Så lørdag morgen blev bilen ellers fyld op (med det der var med skulle man tro at jeg flyttede) . Jeg pakkede bilen med stoffer´, symaskine, overlocker og mønstre.

Jeg har for rimlig lang tid siden købt stof til en spencer/kjole, men har endnu ikke fået klippet eller syet af det, for jeg var ikke sikker på hvilken str. jeg skulle sy efter.

Så lørdag blev der klippet i noget test stof, for at finde ud af om det var lige den der skal laves. Da jeg ikke havde nok af det faste stof, blev vi enig om at jeg skulle lave overstykket i jersey, for det lå også i stof kassen.

Men jeg er yderst tilfreds med at der blevet testet, for der var lige lidt små detaljer som skulle korrigeres, men ellers er jeg tilfreds med resultatet. Modellen sidder flot, og er lige en model som klæder mig.




Så jeg er sikker på at inden længe så kommer der en færdig model i det stof som var beregnet til den - men det kniber lige pt. med tid, for der er lige en kjole som skal strikkes og beregnes´, men det gør 8-14 dage jo meget ved eller?

Nu vil jeg ha' en uge med masser af arbejde, og næsten ingen tid til leg.. hvad med dig, har du tid til at lege hele dagen, eller må du også indrette dig efter dit arbejde??



3 kommentarer:

  1. sikken en fed kjole bare det var mig der blev inviteret på sådanne en lækker weekend :-)

    Jeg har sådanne set den tid jeg vil til at lege for tiden, er arbejdsløs og har endnu ikke haft heldet med mig med jobsøgningen så det er både godt og skidt :-)
    Men nyder lidt at kunne have dejligt med kreatid :-)

    SvarSlet
  2. ja, der er jo altid det med det arbejde der laver kludder i éns fritid!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Ja tak for en hyggelig weekend, det er altid dejligt at få ladet batterierne op.
    Den blev da rigtig sød og næste gang lander stolpen hvor den skal. Men den løsning vi landede på synes jeg stadig er fin.
    Jeg synes også det blev flot med at den fik en kontrastfarve.
    Glæder mig allerede til vi næstegang finder levetid sammen

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min