lørdag den 11. januar 2014

Regnvejrs dage!

Hvor heldig kan man være, jeg må arbejde i Jylland i den kommende uge, dette i sig selv er jo en skøn ting.

Det er da en dejlig ting at starte weekenden på, men udover dette så var der sørme en pakke med garn til mig.

Dette er til en model som jeg skal have strikket op, garnet er dog noget af det flotteste jeg længe har set, skønne farver samt at det ligefrem skinner.


Her er farverne som der skal strikkes af, dog snyder billedet for den måde det skinner på kan desværre ikke ses.


Modellen er denne den vil helt sikkert klæde en slank pige.

Nu vil jeg igang med at slå masker op for vejret er jo kun til enten hygge eller rengøring, så behøver jeg at sige hvad jeg foretrækker!

7 kommentarer:

  1. Sikke en nogen skønne farver. Glæder mig til at se dem i virkeligheden. Sikke en start på en weekend

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at blive en lækker trøje.
    Dejlig du får lov at blive i Jylland, så er der lidt mere legemuligheder

    SvarSlet
  3. Det ser søreme lækkert ud, god fornøjelse

    SvarSlet
  4. Flot model og superfede farver.....den glæder jeg mig til at se færdig :)

    SvarSlet
  5. Fedt. En helt uge i Jydeland ♡
    - god fornøjelse med strikkeriet, som nok skal komme til at gå hurtigt for dig - det plejer det jo ;-)

    SvarSlet
  6. det garn ser da bare lækkert ud og skønt med en uge hjemme istedet for at sidde i din skurvogn :-) Håber det bliver en fantastisk uge :-)

    SvarSlet
  7. Så fint garn! Og den bluse er jeg vild med.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min