mandag den 21. juli 2014

BM 4 - Nattøj!

Der kom lige et bidrag mere til Boys Month, det blev et sæt nattøj med raketter, så mere drenget kan det vis ikke blive.
 
 
Da det har drillet, har jeg syet noget af det to gang, men det kan i heldigvis ikke se :).
 
 
Om jeg når mere til denne mdr. udfordring vides ikke, og dog der er en sweater undervejs, men der forsvandt lige 2 dages strikketid, en jeg kender kom i bekneb med hendes kobberbryllup, så lørdag stod på madlavning til 30 personer i ca. 40 graders varme.
Søndag der holdte jeg hvile dag, for var simpelthen total smadret, om det var varmens skyld eller alderen vides ikke, men hælder mere til det sidste.
 
Men heldigvis er det jo forsat ferie, og vejret har fået en normal temperatur, selv om det er varmt om natten (sover på 1. sal), håber på at det puster lidt i nat.
 

4 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt sæt. Og sikke flitig du da er her i varmen. Både med syning og strik, og nu også som køkkenhjælp :-)

    SvarSlet
  2. Skønt nattøjsæt - fint raketstof :-)
    Og ja, det er ulidelig varmt ... sover rigtig dårligt og både drengene og jeg er blevet stukket af alverdens stikkende og bidende kryb! :-(

    SvarSlet
  3. Ja Annie, nej ville gerne have nået noget mere, men vejret sætter en stopper for at være kreativ, griner.. har mange skjulte talenter også som køkkenpige, men ikke noget jeg gør meget i for der er jo meget "arbejde" i det, og det tager min fritid

    SvarSlet
  4. Tak skal du have, jeg har endelig sovet i nat... og det var total skønt at stå op til 18 grader og pt er det kun 25 ... det kan jeg holde til.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min