søndag den 8. marts 2015

Som Thorsen, sang.... her har i mig tilbage!

Jeg har godt nok været længe fra bloggen, har ikke lagt kommentar rundt omkring, men jeg fik i november denne meddelelse:

Selv om jeg ikke elskede mit job - så har jeg aldrig prøvet det i de næsten 35-40 år jeg har været på arbejdsmarkedet. Har i de sidste 3 år søgt jobs når der var noget som tiltalte mig, men det ene afslag på afslag.

Jeg havde jo set det komme, for når tallene bare bliver mere og mere  RØDE, i stedet for sorte, ja så skal der jo skæres ind.

Men jeg var ikke så heldig at blive fritstillet, NIX skal arbejde hver dag (også iflg. Fagforeningen, har desværre 4 mdr opsigelse), men hold op hvor det har tæret på min energi, at være på arbejde og faktisk ingenting lave i hele januar og februar.

Aftener og weekender er gået med:

 

 Ud over at:

 
Og der er ski ikke mange... :(

Mange af de jobs, som opslås er der jo altid en ansøgningsfrist, men når man så sender en ansøgning  i god tid inden fristen er der, så kommer der bare et svar.. desværre stillingen er besat, det er bare nedslående at få disse beskeder.

Men nu er overskudt kommet igen, jeg er færdig på mit gamle job og en ny hverdag begynder for jeg har nemlig:

 
 
Så mon ikke der sker lidt herinde - energien og lysten er der.. samt der er en del projekter som I ikke har fået del i, men det må lige vente, for nu står den på fødselsdag hos svigersønnen.
 
Ha' en skøn søndag, nyd den.. for i morgen bliver en dejlig dag :)

 

13 kommentarer:

  1. Åh det er bare så nedslående ! Og hvor er det bare perfekt, at det så trods alt lykkedes at få et nyt job :o) hjertelig tillykke med det - og velkommen tilbage :o)

    SvarSlet
  2. 1) tillykke med fyringen
    2) tillykke med nyt job
    3) tillykke med svigersønnen

    God søndag til dig og dine! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt, at du igen har et job! Tillykke med det!

    SvarSlet
  4. Solen skinner, fuglene synger og en helt ny hverdag venter.
    De sidste dage har jeg igen fundet min " gamle" veninde.
    Tak for det.
    Held og lykke med jobbet og energien, nu forventer jeg en masse nyt på bloggen, men først, ja da står der en weekend i Middelfart på programmet. Jeg glæder mig til en rigtig hyggelig dag sammen med dig.
    Og ja også tillykke med sønnen.
    Rigtig god solskinssøndag til dig og dine

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt at du allerede har fundet nyt job. Det er altid skønt at starte på en frisk og jeg er sikker på at energien, nok skal komme til dig igen. Men husk at passe på dig selv, nu hvor du skal starte et nyt job op.

    SvarSlet
  6. uha, der er da godt nok sket meget på kort tid! til lykke med nyt job, håber det bringer glæde og overskud.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  7. tillykke med jobbet, jeg håber at det vil give mere energi til blog og måske lidt strik.

    SvarSlet
  8. Hvor er det da godt at læse, at du har fået et nyt job - et stort tillykke!

    SvarSlet
  9. Tillykke med job, held og lykke fremover

    SvarSlet
  10. Dejligt at læse, at du har fået job, stort tillykke med det, hvad mon du skal lave :-)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med dit nye job, håber du bliver rigtig glad for det :-)
    Dejligt du er tilbage, håber også din energy til andet end "ingenting" vender tilbage igen :-)

    SvarSlet
  12. Hvor dejligt at en sej mørk tid er ovre- håber at du ikke får så meget kørsel som jeg har indtryk af du havde før.- og at du kan nå nogle af de skønne ting du plejer derhjemme- så held og lykke med det Erna!

    SvarSlet
  13. Synes at Livs kommentar er rigtig god, så den vil jeg bare tilslutte mig - tillykke med det hele :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min