tirsdag den 8. september 2015

Det er ikke kun strik!

Der er ikke kun blevet strikket de sidste måneder, symaskinen har også været på arbejde, der kommer jo snart en lille ræveunge mere, så der er en barselsgave undervejs, for denne gang bliver det en pige.


 Først blev det et par leggings/bukser


Så skulle der da jo også en body til - for der skal jo ikke gå nogle rester til spilde


Så var der lige én veninde som havde præcis det stof som passede til, så skulle der jo laves en lille kjole


 Det blev til et helt sæt tøj til en pige, mon hun ikke kan bruge dette.
 

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Ella, det er altid sjovt at sy til små børn

      Slet
  2. Det er bare så fint :o) heldig modtager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Liv, håber modtageren synes det samme, men den lille pige er endnu ikke kommet til verden

      Slet
  3. Det er virkelig sødt og jeg kan rigtig godt lide ribben forneden på bukserne - så fint.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Christina, jeg har faktisk bare brugt min tape binder i bunden af bukserne, og har så trukket et tyndt elastik igennem for at de kunne pose lidt

      Slet
  4. Jo, det er jeg sikker på, at hun kan bruge :-) Det er sødt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bella, jeg glæder mig til at få et billede når hun engang kan passe det.

      Slet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min