torsdag den 29. november 2007

Får du noget lavet eller hva'.....

Ja lidt bliver det da til - 2 elefanthuer - i str. 2 og 4 år. De skulle godt nok have været presset inden der blev taget foto, men skulle jeg vente på at dette blev lavet - ja så skrev vi sikkert 2008, så de bliver fremvist i færdig strikket tilstand.

Hvad laves der ellers - ja - jeg har jo en trøje til mig selv undervejs - Taljeret jakke med snoninger - den mangler faktisk ikke ret meget - sammensyning (gider ikke at sy samme) samt at lave forkant... måske skulle jeg se om jeg kunne få det lavet i weekenden.

Derud over er jeg næsten færdig med en "Mini" - mangler lige det sidste ærme, så den skulle også gerne blive færdig i weekenden.

Hvad der derefter skal strikkes - er 2 halstørklæder til julegaver - hvis jeg ellers når at få dem færdig.

Derefter må jeg så se om der bliver mere tid i år til at strikke (Der skal jo også lige gøres rent og laves lidt mad til julen) ... det skulle da lige være imellem jul og nytår - hvor jeg gerne skulle holde fri fra arbejde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min