torsdag den 22. november 2007

Øv.... det er altidt mørkt og gråt!!!!

Det er godt nok ikke blevet til meget her på siden. Jeg har strikket men.... det er simpelhen for mørkt at tage billeder når jeg er kommet hjem fra arbejde, og billeder er bedst i dagslys. Men for at jeg ikke helt skal glemme siden, må jeg jo hellere vise hvad jeg har fået fingerne i siden sidst (sælgeren har heldigvis et billede der kan bruges)... hehe.
Så nu er der ingen undskyldning for ikke at få styr på pinde, garn o.lign. når man skal i byen.
Hvad der ellers er sket siden sidst... det må komme i weekenden hvor det er lyst nok til at tage billeder.

3 kommentarer:

  1. Hej - den "taske" ser vel nok spændende ud, kan du ikke oplyse noget nærmere om den, for jeg kunne også godt bruge sådan en.
    Iøvrigt læser jeg tit din blog og ser på dine skønne ting.
    K.h. Hanne M, Randers

    SvarSlet
  2. Hej Erna
    Sådan en taske er da bare en nødvendighed. Måske jeg skulle ønske mig sdan en taske. Knus fra Irene

    SvarSlet
  3. Hej Hanne,

    Taske er købt i England - hos flg.:

    http://www.getknitted.com/acatalog/Bagsmith1.html

    Den kan indeholde næsten alt hvad en kvinde samt strikker behøver. Der er lommer indvendig til 6 nlg. garn - pinde m.v.
    Udvendig er den store lomme god til at have en strikkeopskrift i - man kan nemlig se den.
    Den kan også stå uden garn - og den kan bæres over skulderen.
    Personligt synes jeg at det er en rigtig god taske til at have med i byen - samt at have stående ved siden af sofaen.

    Sidst men ikke mindst - Takker for roserne.

    k.h.

    Erna

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min