søndag den 20. januar 2008

Ikke meget... arbejdet tager tiden!

Godt at året kun lige er 20 dage gammel... for det er da utroligt lidt jeg får lavet af håndarbejde pt. , arbejde og transport tid tager simpelhen for meget tid....og ellers er det bare mig der ikke rigtig er kommet i omdrejninger.


Men her er da lige et par sokker - som igen blev strikket fra tåen med hælkappe... str. 40.

De blev strikke på disse lækker pinde, som jeg var så heldig at modtage fra en dejlig strikkepige, der mente "at nogle gange har man bare fortjent en gave".... og jeg garantere at de pinde vil blive brugt fremover på de sokker jeg evt. skal strikke (og det bliver sikkert en del).









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min