tirsdag den 1. januar 2008

Sidste strik for 2007...

På årets sidste dag, er det jo tid til at få afklaret de sidste ting - således at man ikke tager noget med fra det gamle som man skulle have afklaret.

Jeg har nået at få lavet det sidste strik fra 2007 færdig, monteret og skyllet op...


Her årets absolutte sidste par sokker - strikket i løbet af julen.... og de skal sikkert nok få ben at gå på i 2008

Denne model kunne jeg modstå da jeg så den, selv om jeg ikke lige pt. har en aftager, men ungernes venner får sikkert også børn i 2008, så den skal nok blive brugt til en barselsgave engang.


Sidst men ikke mindst en trøje til mig selv, strikket efter et kit jeg har købt.... men opskriften var fuld af fejl, så man kan næsten sige at modellen er min egen, med inspiration fra orginal opskriften.

Jeg vil ønske alle dem der kommer forbi bloggen et rigtig godt nyt år... og med forhåbenligt masser af strik i 2008.

4 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig :D
    Jeg er vild med trøjen - den er bare så blød og lækker. Nu starter vi snart på garnindkøbsstop - så må vi jo se, hvad det bliver til af færdige ting i 2008 hehe

    SvarSlet
  2. Hehe... med hensyn til garnindkøbsstop... så burde der være garn nok på lageret til, at der stadig kan strikkes "en del".
    og det ville være dejligt at få brugt det "gamle uld"

    Erna

    SvarSlet
  3. Godt nytår. Trille-Rille er virkelig fin.
    :-) Britt

    SvarSlet
  4. Så mye flott barnetøy du har strikket. God nyttår til deg.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min