lørdag den 7. januar 2012

Et nyt år - nye projekter!

En uge af 2012 er allerede forsvundet, hvorhen.. måske fløj den afsted med den blæst som har hærget landsdelen i den forgangne uge. Jeg synes at det har været hårdt at komme igang på arbejdet efter nytår, føler simpelhen at jeg ikke har haft fri, så jeg ser allerede frem til Påsken (ved godt at det tidligt at glæde sig til den).Denne weekend står den på ren afslapning (manden er væk fra lørdag til søndag), så tiden er helt min egen og den bliver brugt i skønt samværd med stof, uld og mit eget selskab.
Jeg har fået blokket et sjal, som godt nok er strikket i 2011, men som først har fået hæftet ender i 2012, det skal bruges til en gave til svigerdatteren, som er en af de personer som er mega glade for håndstrikket ting (ud over Silla's mor, men kun til Silla).



Opskrift: Fra Hendes Verden - år 2011
Garn: Kauni
Pind: 4,5
Forbrug: ca. 175 g

Hvad der ellers skal laves idag, ikke godt at vide, men en ting er sikkert jeg skal ikke overanstrenge mig.

3 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig.
    Kan godt se at det er en fordel at Henry er væk, når du nu skal bruge hans seng til at spænde sjal ud.
    Hvor er det lækkert - det kan svigerdatteren da være glad for.

    SvarSlet
  2. Flot flot sjal, skønne farver du har brugt !

    SvarSlet
  3. Hej - ved du fra hvilket blad, at opskriften er fra? Har søgt og søgt efter det, men kan ikke finde det. Det er SÅ super flot!!!

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min