søndag den 15. januar 2012

Sømandstrøje!

Nøj hvor tiden render hurtigt, kan næsten ikke følge med, er det mon bare mig?

Men hvad er der så lavet i den tid som forsvandt, uden at jeg har mærket det. Jobbet tager jo meget af fritiden - resten skal så fordeles på alt det andet der også skal nås.

Noget af den tid har jeg brugt på at teststrikke en sømandstrøje, som ser sådan ud:


Model: Sømandstrøje af Englegarn
Garn: Semilla fino - BC garn
Str.: 4 år
Forbrug: 4 nlg.
Pind: 3 -3½ mm

Jeg vil huske at notere mig, at lynlås skal købes før garn (for det er dælme svært at finde en i den rigtige farve).
Men ud over det problem, så er den nem at gå til og jeg kender lige en der godt kan bruge den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min