lørdag den 19. maj 2012

Jeg er ikke gået i hi!

Man skulle næsten tro at jeg var gået i hi, for der sker ski' ikke for meget her på bloggen pt. min tid flyver bare af sted, men jeg er stadig kreativ, dog synes jeg at jeg strikker mere baglæns end forlæns..
Men der er noget færdig - dog mangler det stadig nogle knapper, så det er ikke idag dag det kommer på.
Manden min har ellers ikke været hjemme hele ugen, han har været på ferie i Frederiksværk, vil nok nærmere betegne det som arbejdslejr :).
Så min uge har stået på ekstra arbejde, iform af at jeg selv har skulle lave morgenmad o.lign., det gør han jo i dagligdagen.
Torsdag var jeg så heldig at blive inviteret på råhygge, og blev simpelhen stopfodret hele dagen,  nøj hvor det smagte og jeg fik maven fyldt godt op, samt at der blev klippet og tegnet en masse, som nu bare mangler at komme under en symaskine.
Fredag blev brugt på nuller mænd og deslige på 1. sal, og idag har den stået på stueetagen, så manden ikke skal igang med det samme, for jeg tror han mangler at slappe af inden han igen skal på arbejde.

Så mon ikke jeg skulle få lettet den tunge del, og få lavet det sidste inden han ankommer på matriklen engang idag.

Forsat god weekend, jeg håber at solen dukker frem engang, for idag har den gemt sig bag en masse skyer. 

1 kommentar:

  1. hvor er den blevet flot. Jeg er sikker på Christian vil elske den.

    kan du lave denne i en trøje model i tøsefarver
    http://strikogslapaf.blogspot.com/2011/09/eget-design-og-en-af-de-sknne-dage.html

    for så ville den jo passe perfekt til det jeg skal bruge.
    tvillingsøsteren fik jo blusen til hendes dreng.

    Var det en træt Henry du fik hjem?

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min