mandag den 28. maj 2012

Poncho til voksen!

Det er da utroligt at så skønt et vejr, kan føre til at der kommer kreative ting på bloggen. Jeg har nemlig fået gjort min poncho færdig - dog mangler den stadig at blive skyllet op for at sidde rigtigt, men det bliver ikke dag.
Den har været længe undervejs, men der har været andre ting som jeg lige skulle have lavet - men det kender i jo alle til!


Jeg har faktisk lavet den som børneponcho, for et stykke tid siden, og nu kom endelig voksen modellen - så nu er der både til mor og datter.


Model: Mit eget design
Garn: Super Soft
Pind: 4 & 4,5 mm 
Forbrug: 250 g - strikket i dobbet garn
Str.: L

Forsat god pinse - husk at nyd dagen





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min