torsdag den 2. august 2012

Postmand Per!

Da jeg kom hjem i går kl. 22:30 - så havde manden min været på posthuset for mig (Han er godt nok en guttermand). 
Han havde helt 2 pakker med hjem, så det var som juleaften for det var gotter han hentede først en bog som jeg søgte efter, og var så heldig at den stod uberørt i en reol på Fyn.


 Den skal helt sikkert nok blive brugt (Når jeg får overskud af tid, engang til Jul).

Den anden pakke indholdt garn og opskrifter - til modelstrikning for Englegarn, og det glæder jeg mig til at komme igang med - for det er lækkert garn.


Mon ikke det er et passende projekt til håndbold i aften.. jeg tror det.

God kamp til dem der skal se den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min