lørdag den 11. august 2012

Så blev 1. model færdig!

Så fik jeg 1. model strikning færdig - en trøje, utrolig smuk til "tynde piger" - hvilket jeg ikke selv hører til - eller måske mangler jeg bare 10 cm i højden for at vægt og højde vil passe sammen.

Den er strikket for Englegarn - som skal bruge den og 1 mere til "Brandestrikkefestival" som finder sted den 30.9.

Sådan ser modellen ud når den ligger uden indhold...


Her er den så bagfra med indhold...



Her ses den forfra med en "tynd kvinde"  (billedet er lånt hos Englegarn) - og gud hvor den klæder hende bedre end jeg.



Model: Lana Grossa - Merino hæfte model nr. 25
Garn: Lana Grossa - "Bingo" - Super lækkert at strikke af og rører ved
Pind: 5 og 6 mm
Str. 40/42
Forbrug: 950 g

Så nu står den på modelstrik nr 2- som bliver en skøn sweater igen i noget lækkert garn, men mere derom når den er færdig.

Ha' en god søndag, med masser af sol og afslapning.



2 kommentarer:

  1. Fin jakke, selv om det ikke er min farve ;)

    SvarSlet
  2. Min farve. Men det er godtnok en model der kræver minus isolering på sidebenene :)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min