torsdag den 27. december 2012

Øh.... skulle have været med billeder...!

Efter at have læst en masse blogs - om hvad alle har julen til at gå med og div. så er dagen jo idag normalt "stor byttedag" - ikke at det er noget vi plejer her i huset, og da heller ikke i år, for vi har kun fået det vi ønskede os :) .

Jeg selv er blevet godt begavet - ting til at lege med, og det er jo altid skønt, samt at jeg var så heldig at manden min, syntes at jeg skulle have en Mustang... en pc'er med en hastighed som siger spar to... og jeg kan kun give ham ret... ca 15 sek. så er man inde, så den vil jeg absolut ikke bytte for en Ipad - for det er altså nemmere at lave opskrifter, flytte rundt på billedere o.lign. på en pc med en mus, måske er det bare vanen.

Men for at komme tilbage til det kreative så blev det til en ny strikkebog - som jeg så en opskrift i på nettet... og må sige at jeg ikke kun kan bruge denne hue opskrift, der er 2-3 ting som skal laves når der er overskud af tid.

I kan se den lige her:

øv... nu kan jeg sætte billeder ind fra Flickr...  eller fra min pc ...  så jeg må hellere lege lidt, for at finde fejlen.

Mere derom i næste indlæg - jeg har endda været ude og købe garn til huen, så den kan komme på pinden undervejs til Frederiksværk i morgen.







1 kommentar:

  1. tillykke med dit nye legetøj ja den ting kan altså godt drille lidt indtil man lærer den ordentligt at kende :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min