fredag den 28. december 2012

Så fandt jeg ud af det !

Det der med at få en ny pc'er kan godt give 1-2 grå hår ekstra, særligt når også det er blevet en Windows 8. Idet at man skal til at finde ud af hvordan, hvor den gemmer tingene.
Men nu har jeg fundet de billeder som jeg fik taget af gaverne fra jul.

 
Strikke bogen som jeg havde set på nettet, og fandt en hue som jeg absolut må strikke, samt ved nærmere gennemgang er der helt sikkert også 1-3 andre modeller som skal laves.


 
Her er huen som skal på pinden i dag undervejs til Frederiksværk, for det må da være et lille hurtigt projekt.


 
Men da jeg ikke havde noget garn som kunne passe i tykkelsen, måtte jeg på garn indkøb - men der kom ikke andet med hjem.. skamroser mig selv på grund af jeg var standhaftig.

Kan i ha' en forsat god jul - mon ikke vi ses inden nytår!

1 kommentar:

  1. Sikken skøn hue - ser ud til at sidde rigtig godt :-)

    Det er altid en stor bedrift at komme ud fra en garnhandel kun med dét man gik derind efter - så du får ros herfra ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min