torsdag den 31. januar 2013

En ulykke kommer sjældendt alene!

Den første ulykke må være at jeg er syg... har ikke været syg i rigtig mange år, men denne gang har snue, hoste søgt hus hos mig. Det minder meget om en "mandeinfluenza" - jeg føler at jeg er ved at "dø".... Men jeg SKAL på arbejde i morgen, idet at jeg har lavet en aftale med en Rumæner som stopper med at arbejde i Danmark - og der er lige en masse papirer der skal laves... skat - feriepenge - pension o.lig.

Den værste ulykke er dog....

Det regner - og pludselig er vores tag/skorsten utæt - ikke at vi kan se det udvendigt men indenfor i vores mellemgang på 1. sal... så selv om man syg må være aktiv...

Finde en som kan komme og ligge noget på taget, omkring skorstenen, ringe til forsikringen for at se om der er noget der dækker- og så bare vente.


Det værste er at der er kommet sod ned - og det dufter bestemt ikke god. Ikke nok med så over vi på første sal.. så jeg håber ikke at vi skal vente for længe inden der er en afklaring på dette... for  der er helt sikkert sod i isoleringen... så det kræver helt sikkert en udskiftning - for at det forsvinder øv.øv - surt show og lugt.

Så sådan ser vores mellemgang ud.....



1 kommentar:

  1. Arj sikke en redelighed. Håber du er bare lidt frisk til at få ordnet arbejdet og så krydser jeg fletningerne for at i snarest kan få repareret utætheden og fjernet lugt og snavs. Øv da. Godt det SNART er forår! : )

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min