torsdag den 31. januar 2013

Februar - er lige om hjørnet!

Uh.. jeg har meldt mig til en blogudfordring her i Februar - den består i at man skal lave et indlæg fra A-Å.. 

Jeg satser at jeg når alle bogstaverne, nogen nok mere kreative end andre, for det kan dælme være svært at finde på noget at skrive om når jeg til X-Z-Æ-Ø-Å... men der er heldigvis længe til, og det næste er at der heldigvis kun er 28 dage i februar.

Så hvad der skal skrives om den 1. februar - ja, det er jo bogstave

A - så man kan jo altid skrive om aber, arbejde eller noget helt andet.....

eller måske drømmer jeg bare om bogstavet i nat... og kommer på en god ide.

Ha' en god nat - til vi evt. ses engang i morgen.

3 kommentarer:

  1. Spændt på hvad du finder på : )

    SvarSlet
  2. Jeg er også med i udfordringen og som du skriver, er der nogle bogstaver der er lettere end andre:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. bliver spændende hvad du finder på :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min