søndag den 21. juli 2013

Håbløs bagud!

Sommervejret kan man da ikke klage over, for er det ikke skønt! Jeg har stadig1 uges ferie og det tegner jo til at blive lige så godt som de første 2 uger.

Tror næsten også at bloggen holder sommerferie, for der er længe mellem nyt input, men dette skyldes simpelthen at jeg er håbløs bagud, med at få taget billeder.

Men min tid smuldre imellem fingrene ved ikke hvad jeg bruger den til, måske bare at lave ingenting.

Jeg fik fundet kamera - ud i haven, fik fundet et sted hvor der både er sol m.m. fik taget ét billede og så gik kameraet død ingen strøm.. så det bliver ikke meget der kommer frem i dagslyset idag.

Her er dagens resultat:



Det blev til en poncho i børnestr. Hurtigt strikket, den var med på tur i det Sønderjyske sammen med manden, men på en pind 5 så tager det jo heller ingen tid.

Model: Ingen, slog bare masker op og tog ud på hver anden omg.
Str.: ca. 6 år vil jeg mene
Pind: 5 mm
Garn: Tja, det ved jeg ikke lige - for der var ingen banderole da jeg travlede det oprindelige op.
Forbrug: ca.150 g

Ville have siddet ude og strikke idag - men efter 10 minutter og min. 3 bid af klæger så trak jeg indenfor - heldigvis er vores køkken dejligt køligt.

Så nu er kameraet sat til opladning, så det er klar til en ny dag i morgen.

 

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, glæder mig til at se hvad du ellers har fået lavet. Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  2. Det er da dejligt at tage sig tid til at lave ingenting.
    Hvor er det en skøn poncho

    SvarSlet
  3. jamen er det ikke også det at ferien går ud at lave alt og ingenting uden at bekymre sig om tid eller sted :-)

    skøn poncho og fortsat god ferie :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker poncho. Og fortsat rigtig god sommerferie! : )

    SvarSlet
  5. Du bruger jo sikkert tiden fornuftigt - nemlig med at slappe af, strikke og nyde din familie og det gode vejr :-)
    Så må bloggen komme i anden række!

    Fin lille poncho :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min