torsdag den 25. juli 2013

Jeg fandt mit krearum!

Sommerferiens store projekt er fuldført, igår da solen skinnede med temperaturer omkring de 30 grader, der tog jeg en stor oprydning i krea rummet på 1. sal, tro i det var varm...
I har sikkert set "Krummerne", hvor konen kommer hjem og ved præcis hvor hun skal sætte benet for ikke at træde på noget - sådan så der ud inden oprydning.

Men resultatet var at efter at gulv igen kunne set og betrædes, så fik jeg øje på symaskine m.m. hvilket dejligt syn.

Frem med mønster, stof, saks og så blev der lige klippet og lavet noget kreativt.

Her er resultatet:

Først en body til Tristan (mindste barnebarn)

Der næst en body - til nevøens lille pige som er lige på trapperne..

Når jeg nu var igang - så kunne jeg jo lige gøre det nattøj færdig, det kan hun få til at vokse i (skulle have været til Silla)


Nu da jeg have fået taget hul på at sy og der er stof nok at tage af, ja - så blev det lige til en body med elefanter - havde desværre ikke noget med ræve men mon ikke ræven kan bruge den alligevel.


Der var jo stadig noget monster stof tilovers, så der kom lige en body mere til ræven, for er der jo ryddet op i noget af stoffet.

Her er så det samlede resultat, og dagen idag skal måske bruges på at lave shorts til små drenge.

Hvis det ikke bliver idag, så kunne jeg jo evt. bare give mig til at montere lidt strik for der er igen noget i kurven.

Ha' en skøn dag, for det vil jeg ha'.














7 kommentarer:

  1. Hold fast nogle fine bodyer- og det må være dejligt at have fået styr på krearummet :-)

    SvarSlet
  2. Ih hvor herligt med oprydning og kreatid! : )

    SvarSlet
  3. puha og i 30 graders varme, så synes jeg nok du har fået udrettet en del, sikke nogle skønne bodyer.

    SvarSlet
  4. Wow - jeg er imponeret. Du har godt nok været flittig og det er vildt fine ting du har lavet. Hvor shopper du stof? - det er så lækkert det du viser.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Christina, stoffer købes som regel på den årlige indkøbstur i det midtjydske - dvs. Videbæk, Kølkær m.m, da de jo selv forhandler til andre butikker, så er det helt bestemt her man skal handle, prisen er måske 5-10 kr billigere end normalt, men det er mere at man kan finde noget unikt stof.

    Tak for roserne - nu vil jeg nyde den sidste feriedag.

    SvarSlet
  6. Jeg kan se du har fået smag for bodyer, det ser godt ud

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor har du været kreativ. Sikke søde bodyer, du har syet

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min