fredag den 22. november 2013

Hvad er der sket i denne uge!


Det er godt nok ved at være et stykke tid siden, at der er kommet noget kreativt på bloggen, men tiden render fra mig -  synes ikke jeg har fri til det helt store i weekenden, der skal lige laves lidt praktisk lidt rengøring, indkøb til næste uge så manden kan få lidt at spise når jeg ikke er hjemme... og 1.2....3 - så er weekenden væk uden at der er lavet det helt store.

I hverdagen burde jeg jo have masser af tid, til at være kreativ for jeg har jo fri fra kl. 5 og indtil næste morgen.. så der skulle jo være masser af tid til strik og andet. Men lige i denne uge er det da gået helt galt, har virkelig været brugt, men har da stadig haft tid til at strikke sammen med "Netfix".

Men det blev 1 pind frem og 2 tilbage - det meste af denne uge. Strikketøjet og jeg har bare ikke været i humør til at frembringe noget ordenligt, håber at det bliver bedre efter weekenden, for jeg lige 1-3 projekter som skal være færdig og helst inden december.

Nu skal der bare lige findes ud hvad der skal handles ind til næste uge, resten af weekenden vil jeg se om ikke jeg kan komme i harmoni med strikketøjet kan jo evt. tage lidt "stoffer" for at se om det hjælper på kreativiteten.

Ha' en skøn weekend.. måske er jeg heldig og komme på bloggen i denne weekend!

5 kommentarer:

  1. Åh, det kender jeg godt. Nogle gange går dagene bare, og somme tider får jeg bare ikke hevet strikketøjet frem.

    SvarSlet
  2. Nogen dage flyver tiden bare.....eller også har ens tanker brug for og lette lidt....så når man noget en anden dag :)

    SvarSlet
  3. God og forhåbentlig kreativ weekend til dig! : )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Kender det alt for godt. Har som regel mange krea-planer - i hovedet, som ender i ingenting når man kigger tilbage på ugen/weekenden :( Det er ok, for så fik man ordnet andre ting. Men jeg bliver trist med tiden, hvis jeg ikke laver nogen krea...
    Håber du får lavet lidt - det giver sikkert nogen energi på kontoen ;)

    SvarSlet
  5. Ha ha Erna :-) Husk nu at slappe af også :-) Det lyder da egentlig ok med netflix ;-) og strik- jeg tror at novembermørket gør os lidt langsomme og hvad gør det? Vi skal jo nok nå alt inden det bliver jul alligevel ikke? Og så kan vi lige samle lidt energi her i november! God weekend!

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min