torsdag den 28. februar 2013

Åhhhhhhhhhhh.

Så kom det sidste bogstav i bloglegen...

Å - som:

- Åh.. det er dejligt
- Årets blogindlæg er skrevet på en måned
- Åndehul, til kreative indlæg
- Åbenbaring for hvad man alt kan finde på
- Åh, hvad skal der så blogges om, jeg tror jeg går tilbage til de oprindelige om en masse kreative ting, ud over at sidde ved en pc for at finde på sjove ting med div. bogstaver.

Men det har været en rigtig sjov ide, men meget tidskrævende,

 
 
Ha' en god dag.. jeg vil finde sengen, for at være klar til nye ÅBENBARINGER
 


1 kommentar:

  1. Ja, men du holdt ud og kom igennem - med en masse sjove indlæg :-)
    Glæder mig til at se, hvad du skal lave på de tykke pinde med det nye garn fra forrige indlæg

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min