torsdag den 7. februar 2013

Gud hvor er det svært!

Gud hvor er det svært - at finde på noget hver dag - dagens bogstav er G - så ordet idag må være Gine.

En sådan en er næsten uundværlig hvis man syr tøj til sig selv.

Den kan bruges som et redskab ved tilretningen af tøj, så man har muligheden for at  "se sig selv bagfra".... dette kan jo nogle gange være et chok.

Man kan købe en gine - men man kan også lave en selv.. iflg. dette link:

 http://personalizedfashion.blogspot.se/2010/02/how-to-make-your-own-dress-form.html?m=1#

Jeg har ikke prøvet det - så jeg ved ikke hvordan det fungere, men hvis i har mod på at lave en.. så giv lige besked om det fungere.

Sådan kan en gine også se ud... min har kvindelige former!


Ha' en god dag... jeg vil nyde min
 
 

3 kommentarer:

  1. Synes du klarer legen ret godt : ) og der er jo heldigvis ingen krav om at blogge om alle bogstaverne ;o) Kan godt lide ginen - og det med at kunne se sig selv bagfra - hahaha : )

    SvarSlet
  2. En gine - ja nogle gange kunne det være rart med en i børnestr. Tænker den nok altid står pænt og ikke skal bestikkes inden brug :-)

    SvarSlet
  3. Det var faktisk lidt smart, den måde at lave en gine på. Problemet vil nok være ikke at dø af grin undervejs ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min