tirsdag den 16. april 2013

Jeg har et mål, men det tager tid!

Da meget af det uld jeg har er med spindolie i har jeg gjort op med mig selv at det skal haspes op og vaskes inden der skal strikkes af det.

Så mit mål er min. at haspe 100 g pr dag, så jeg mon jeg bliver færdig i denne mdr. vil tiden vise, ikke nok med det så giver det også et godt indblik i hvor meget "isolering" jeg har.

Så processen er gået igang - dvs. at de første 250 g er haspet, men hold op der er lang vej endnu.

Nogle vil sikkert sige, hvorfor dog haspe og vaske og igen vinde i ngl., det lyder måske dumt, men jeg har fundet ud af at det er super lækkert at strikke af det ny vasket garn, for det jeg strikker er mere jævnt og glat fra starten og ikke nok med det så ved jeg at det ikke ændre sig når jeg putter det strikkede i vaskemaskinen bagefter.

Så i disse dage er dette mit foretrukne værktøj:

 
Så spørg lige om jeg glæder mig til jeg er færdig - om mange dage.

3 kommentarer:

  1. puha hvor ville jeg kede mig hader at vinde garn op eller i det hele taget lavet sådanne noget...

    Så god fornøjelse siger jeg bare, kan godt forstå, at du glæder dig til du er færdig :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et stort arbejde. Men det bliver sikkert det værd! : )

    SvarSlet
  3. Jeg bøjer mig i støvet for dig, er så imponeret over dit ihærdige arbejde.

    Jeg har noget garn til at ligge med en spindeolie, som jeg får eksem på hænderne af - og måske burde jeg følge dit gode eksempel og vaske inden opstrik... skal bare lige tage mig sammen først :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min