lørdag den 20. april 2013

Tørresnoren!

Jeg er blevet lidt overrasket over at jeg havde så meget uvasket ud, jeg har holdt mit mål og mere for nu ser min tørresnor sådan ud.

 

Så nu kan det bare tørre, så jeg kan komme igang med at lege med farverne, for synes selv at udvalget er lige til at blive i godt humør af.

Arbejdet i sig selv har været det værd, det er bare så lækkert at gramse på og jeg ved at resultatet når det er strikket er utroligt lækkert.

Nu skal det bare hænge til i morgen - håber ikke at der er en uldtyv!

Ha' en forsat god lørdag.. husk at nyd dagen med noget godt.

3 kommentarer:

  1. Man ku ellers næsten fristes. Hvor ser det lækkert ud. Sikke de skønne bluser der kan blive der.

    SvarSlet
  2. Hmmmm, jeg er ellers en ærlig sjæl, men kom jeg forbi sådan en tørresnor, så kunne jeg MEGET NEMT fristes ;o)
    Hold da op nogle lækre farver - jeg er helt grøn af misundelse!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud :-)
    Glæder mig til at se de færdige resultater.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min