lørdag den 13. april 2013

Retro sweater!

Så blev det lørdag igen, vejret er ikke så godt som lovet så tiden er tilbragt indenfor. Man skal jo ikke bare bruge fridagen på "kedeligt arbejde" såsom rengøring og lign. for det er livet engang imellem for kort til.

Man skal huske at nyde de velfortjente fritimer på noget man har lyst eller brænder for at gøre. Så da manden kørte på golfbanen i morges, blev jeg enig med mig selv om (der var jo ingen at diskutere med) at jeg bare ville tage en total slapper dvs. gøre lige hvad jeg havde lyst til.

Lysten førte til at få en sweater færdig, endda helt færdig for enderne er hæftet.

Om det er en sweater til en dreng eller pige, tja jeg vil mene at den kan bruges af begge køn, den har retro look, som jeg kan huske jeg lavede til sønnen i 70'erne.


 
 

 Model: Direkte fra et Sandnes hæfte
Garn: Supersoft
Pinde: 2½ og 3 mm
Garnforbrug: 4 forskellige rester - ca. 15 g pr. farve - bundfarve ca. 75 g
Str.: 4 år

Så nu er pindene tømt mon ikke der kan findes noget andet der kan begyndes på i aften, for det vil da være en mega lang aften uden et strikke tøj til engang Barnaby eller!

 

10 kommentarer:

  1. Hvor er den sød;)

    Den skal jeg da kikke efter.

    Yt

    SvarSlet
  2. Så fin den er. Spændende hvad der så kommer på pindene :)

    SvarSlet
  3. Nå det var nu ikke meningen, at jeg ville være anonym.

    SvarSlet
  4. Den er godt nok flot.:-))
    Ja det dur ikke uden strikketøj ;-))

    SvarSlet
  5. HVor er den skøn, det er nogle rigtig gode farver, du har sat sammen

    SvarSlet
  6. tror jeg kommer på visit for her tabte jeg, ville ellers gerne have set barnaby, men de andre ville se den inkasso så må man jo bøje sig for flertallet...

    Lækker trøje du har fået lavet og skønne farver :-)

    Sådanne en lørdag, hvor der bare hygges med det der lige er lyst til, er sgu da bare skide skøn :-)

    SvarSlet
  7. Et par dejlige trøjer du har fået lavet. Her blev det lauras kjole der skulle gøres færdig. Og ja så besluttede vi at nu måtte det være forår og der blev lavet snobrød og pandekager over bål. Godt nok lidt koldt men hyggeligt.

    SvarSlet
  8. Tak skal i ha'. Jeg har fået startet på noget nyt, for den har jo stået på en alm. lørdag med krimi o.lign. i tv.

    SvarSlet
  9. Sikke da en lækker sweater - skønne farver! : )

    SvarSlet
  10. Lækker sweater, og altid dejligt med en lørdag hvor man selv bestemmer hvad man har lyst til at lave :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min