fredag den 18. april 2014

Jeg har dårlig samvittighed!


Som overskriften siger så må jeg erkende at jeg har en dårlig samvittighed, hvorfor så det, jo havde jo meldt mig til blogleg, hvor der skulle lave et indlæg om regnbuensfarver. Men jeg gik allerede kold inden jeg kom igang, for jeg havde ski ikke noget i rødt jeg kunne berette om... Det samme med næste farve osv.

Men nu er det jo påskeferie, og dermed har den stået på den årlige tøsetur hos diverse stof dealer.

Turen blev lavet i mandags, men tiden er bare rendt fra mig med hensyn til at få skrevet om det. 

Det er næsten en gentagelse af 90 års fødselsdag - for vi blev enig om .. Den samme tur som sidst bare med start hos Jydsk Stoflager, Kølkjær og Videbæk til sidst, det vidste sig at være en god beslutning idet at vores forventninger i Videbæk ikke blev opfyldt, måske fordi vi er blevet kræsne eller at vi havde købt ind de andre steder.

Her er det udvalg vi tog med hjem, tror helt sikkert at jeg næsten har hele regnbuensfarver med


Spørg lige om Dankortet var træt da vi kom hjem. Hvad tiden ellers bliver brugt på, må vente til i morgen.

Rigtig god påske 


8 kommentarer:

  1. I har gjort det igen! Fedt! Og jeg er nu også ret sikker på at du har regnbuen dækket ind der :)
    Dejligt at der er pip fra din blog igen - håber at dankortet snart kommer sig. God påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det var mega fedt at være på tur, nu kan jeg klare hverdagen igen. Tøse fjant og snak. Ja, det er længe siden at jeg har givet lyd fra mig, men den fandens Ipad er jo en tidsrøver..

      Slet
  2. Wuuuu....sikke nogle fede stoffer du har fundet.
    Minnie Mouse...suk, hvor er det fint.
    Og alle retro-stofferne......der er da til mange kreative projekter .
    God påske til dig ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila, ja der er til mange skønne timer. Det med Minni Mouse, er desværre ikke mit, skulle hvis have købt noget, for kunne faktisk godt bruge det til en pige kjole, men sådan er det altid, man kan ikke se skoven for bare træer når man er afsted.

      Slet
  3. Det er blevet en dejlig tradition, som bestemt tåler gentagelse næste påske. Her har den så ikke stået på så meget syning, men til gengæld mangler drivhuset kun de tre stykker glas der var knækket så i morgen fortsætter vi med at sætte en op i nr 2
    God påskeferie til dig og henry

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt Kirsten, for det var jo igen en kanon dag, ligeså dagen efter. Har endelig fået tid til at lege, men du elsker jo at lege med skruemaskinen også, så du har helt sikkert hygget dig sammen med resten af familien.

      Slet
  4. Wauw det ser godt ud! Jeg har aldrig været i Videbæk butikken, men Kølkær er også et hit her.
    Jeg var der også i mandags-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang du er hos Kølkjær, så skulle du unde dig selv den oplevelse at tage hen hos Jysk Stoflager, han bor ca. 5 km fra Kølkjær på Eli Calusensvej. Det ser ikke ud af noget udefra, men hold op et lager, Videbæk er ikke hvad det var før, for deres billig afdeling er der ikke meget af tilbage. De følger også med priserne.

      Slet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min