lørdag den 26. april 2014

Påskeleg!

Ved godt at påske er overstået.. desværre, for det var da en skøn "egoferie", den stod på tøsetur, legedag og masser af tid til MIG, for manden var jo på arbejde, så han har ferie nu. Ikke at vi ikke gerne holder ferie sammen, men han kunne ikke tage fri før påske, og restferien skal jo bruges inden 1. maj, så han nyder det gode vejr nu, med at tage på golfbanen.


Men min ferie var planlagt til kun at lave de ting som jeg ville, dvs. at med alle de fridage så blev det endelig til at få luftet symaskinen.

Det blev til en kjole til Silla, ud fra Larali's mønstre som jo dumpede ned i min postkasse for længe siden.

Den er syet i en str. 100-116 - men hun har ikke modtage den endnu, idet at vi jo alle har en travl hverdag.

Stoffet er Videbæk, det kom med hjem fra turen.

Mon ikke der er mere undervejs - men vejret er jo for godt til at sidde inde - så det må ventet til dårligere vejr.


4 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig skøn. Og lækker farvesammensætning :) fortsat god weekend. Nyd vejret!

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså bare blevet fin.. og sikke nogle lækre indkøb du har fået dig.. er slet ikke misundelig på sådanne en tur :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet fin - lige til at spise.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  4. Den er bare så lækker den kjole :-)
    Håber hun er blevet glad for den, og jeg takker endnu en gang for den rest jeg fik med hjem af stoffet.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min