mandag den 21. april 2014

Strikket for længe siden - men endelig i brug!

Denne er godt strikket for længe siden, jeg ville prøve en metode at strikke en trøje på, dvs. den blev strikket oppe fra og ned, med skulder og raglan ærmer.

Ville have beskrevet hvordan, men mit papir er desværre kommet af afveje (om det skyldes for meget rengøring eller mangel på samme tør jeg ikke udtale mig om).

Men en ting er sikkert, det er ikke sket i påskeferien, for der har jeg lavet absolut intet af rengøring, ud over at badeværelset blev gjort rent samt at støvsugeren blev luftet 1 gang.

Men resultatet skal i da se her:


Jeg havde ingen bestem i tankerne da jeg strikkede den, men da vi i mandags skulle på tøsetur, var det jo oplagt at Karen Marie skulle have den, og se den passer perfekt:


Har godt nok ikke spurgt forældre om lov til at offentlig gøre deres datter, men mon ikke det går.

I morgen er det jo hverdag igen, så der er der ikke så meget tid til det sjove.

Hvad jeg ellers har lavet i Påskeferien, kommer en af de nærmeste dage, har endelig kontakt med mi Flickr konto igen.


 

5 kommentarer:

  1. Den er så fin og passer perfekt😉 her er påsken blevet brugt på at færdiggøre en masse strikkeprojekter, og det gode er, at man nu kan kaste sig over en masse nye opskrifter:-) selvom vejret i Nepal pt er lidt for varmt til strik;-) kh Ingrid www.knitmandu.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Den passer da perfekt....søde striber til en sød lille model ^^

    SvarSlet
  3. Forældrene kan sagtens tåle at hun bliver luftet på bloggen :)
    Tak for den fine sag :)

    SvarSlet
  4. Den passer helt perfekt til sådan en lille lækkermås :-)
    Flot lækkert trøje du har lavet der, håber du genfinder skriblerierne til den.

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker trøje - og en lækker sag indeni ;o)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min