lørdag den 5. oktober 2013

Blogtræf!

En dejligt dag med masser af kreative kvinder, der lige som jeg var til blogtræf, som:

Libbie og Lena har arrangeret, og skaffet goodies bags til alle deltager.

Vi skulle jo nødig sulte eller gå sukker kold, så bordet var fyldt med alle slags lækkerier:

 
Her er så et stemnings billede inden vi rigtig kom igang... fatter ikke hvorfor det skønne mad bord er kommet med :) - men der var så mange lækre ting så må gerne vise igen.

 

 
Da kameraet lå hjemme var der desværre ikke så meget strøm på telefonen, så der kom kun lige et billede mere af nogle af de skønne kreative kvinder.
 



Dette var jo som sagt en rigtig skøn dag, mit første blogtræf (for håbenligt ikke det sidste),
tak til alle jer som var med til at gøre dagen hyggelig.

Der kommer et indlæg engang i morgen om hvad der var af skønne goodies samt hvad der blev produceret.



 

8 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig dag sammen! Sjovt at gense billeder fra dagen :)

    SvarSlet
  2. Hold nu op det ser godt ud - både maden og kreativiteten. Tophyggeligt.

    SvarSlet
  3. Tak for sidst - det var hyggeligt ;o)

    SvarSlet
  4. Det var lige hvad det var - hyggeligt.

    SvarSlet
  5. Så hyggeligt med blogtræf, glæder mig til at følge dig på bloggen.

    SvarSlet
  6. Det ser vildt hyggeligt ud......ligner det Sønderjyske kaffebord :-)

    SvarSlet
  7. Tak for dejligt selskab i går :-) Det var en rigtig god dag :-)

    SvarSlet
  8. Selv tak til jer alle, den lørdag har lige kunne trække mig gennem de 4 første dage af denne uge.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min