søndag den 27. oktober 2013

Hov... hvor blev lørdag af!

Kender i det.. en dag er bare væk uden at man har bemærket det. Den gik op i hat og briller, eller nærmere rengøring,  indkøb til næste uge og ellers bare ingenting.

I sidste uge havde jeg jo et mindre problem, min poncho ville ikke blive tør inden jeg igen tog på langfart, men endelig er den helt klar.

Nu kommer det næste problem, skal jeg selv tage den eller skal den gives til svigerdatteren.........
tror hun får den idet at hun vil værdsætte den og bære den med glæde og jeg kan jo bare lave en ny hvis jeg har behov.




Model: Hjelholt poncho med stjernemønster
Garn: 2 tdr. Hjelholt
Forbrug: ca. 600 g
Pind: 5½ mm

Et af de næste projekter som skal på pinden, skal være et sjal til en af min mands kollegaer som stopper med at arbejde til december. Jeg har en forestilling om at det skal være et rigtig "putte" sjal, men har dog overhovedet ingen ide om hvilket, så ideer modtages gerne.

Forsat god søndag - med masser af blæst, regn og indendørs hygge.

9 kommentarer:

  1. nöj, den blev flot!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. WOW hvor er den flot, håber hun bliver glad for den ;-)

    SvarSlet
  3. Den var værd at vente på! (naturligvis). Den er virkelig flot. Har desværre ingen ideer til sjal, men jeg er sikker på at det bliver smukt når det er dig der sidder bag pindene. God søndag.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot... jae det jo noget du skal overveje kunne jo også gemmes til en julegave til hende :-)

    SvarSlet
  5. Super lækker, flot og endnu mere lækker. Heldig svigerdatter ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min