søndag den 20. oktober 2013

Problem!

Ja, problem kan man vel ikke lige kalde det, men min poncho er færdig, skyllet op og har ligget til tørre siden i går, uden at blive tør.. øv.

Så nu må jeg vente med at få den foreviget til næste weekend den kan heller ikke bruges i den kommende uge øv..øv.

Jeg havde da ellers glædet mig til at den skulle med over at hilse på svigerdatteren, så mon ikke jeg venter med at besøge dem til næste uge.

Så nu vil jeg finde noget garn til næste projekt - tror det bliver Musling af Anette Danielsen, dog med noget andet garn, da jeg ikke har noget Spinni på lager. Mon ikke det går at lave den med Alpaca og Blackhill... tror jeg laver en strikkeprøve.

Ud  over dette vil jeg få pakket nogle syblade og mønstre, for at få dem tegnet af i løbet af uge, bare for at bruge tiden effektivt.

Ka' i ha' en skøn uge... for lige om lidt er det torsdag og dermed kan jeg endelig få min poncho foreviget.
 

5 kommentarer:

  1. Og selv rigtig god uge til dig. Fedt som du planlægger og udnytter din sparsomme fritid i skurvognen. Hatten af for dig - igen!

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se din poncho.

    Og rigtig god uge i skurvognen til dig ;-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se ponchoen. Og god uge i skurvognen (faktisk ikke så langt væk fra lille mig...) Godt at du udnytter tiden, du må have den overlocker med..
    God uge,
    Karen

    SvarSlet
  4. God idé med en strikkeprøve - siger hende, der kommer galt afsted igen og igen
    Det er da godt, du har dit strikketøj til at få tiden i skurvognen til at gå lidt nemmere

    SvarSlet
  5. ja det er sørme ikke nemt at få tørret strik for tiden havde også et problem med at få tørret min bluse jeg næsten lige har lavet :-)

    God ide at få tegnet mønstrene af i løbet af ugen, for det er altså bare noget man skal tage sig sammen til sådanne har jeg det ihvertfald :-) Håber du får en god uge og får strikket og tegnet en masse :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min