torsdag den 10. oktober 2013

Torsdag er bare en skøn dag!

Så blev det endelig torsdag og jeg må indrømme at det er den bedste dag i denne uge, for så kunne jeg igen komme hjem fra det mørke Nordsjælland.

Mit nye hjem... glemte lige at tage et billede af det, men der ikke meget hygge. Hvide væge, blå stole og gardiner. Tilpas skæv, således at hvis man er på badeværelset så lukker døren selv :).

Hvad har ugen så budt på af positive ting:

  • Mandag: Kørte op til søn og svigerdatter og tog dem med ud at spise. Jeg har ikke set dem i rigtig lang tid, så der blev snakket, hygget og krammet. Det var lige det jeg trængte til den første aften.
  • Tirsdag: Tog på indkøb af nyt garn, bare for at have lidt at glæde sig over :(
  • Onsdag: Tja.. det var en rigtig lang dag - der var absolut ingen mennesker hjemme på pladsen før kl 21:00 - så det var dejligt at den lille ringede for så fik jeg da snakket med et menneske ud over dem der var i arbejdstelefonen.
  • Og idag er det torsdag, hjem til Sønderjylland og var hjemme efter 4 timers kørsel, skal have indført at jeg må kører kl 14 for så rammer jeg ikke myldre trafikken, for den kan man da få pip af.
  • I morgen er det fredag, da står den igen på arbejde, så jeg virkelig frem til weekenden, der skal der bare hygges og slappes af, for manden har jo været flittig i medens jeg var væk..
De kommentar i har sendt til sidste indlæg, de lunede... at jeg ikke har givet udtryk for det før nu er at der er simpelthen så dårlig net forbindelse i mit hjem, eller måske er vi bare forkælet herovre i Sønderjylland - for hvad internet angår, så skulle man tro at Nordsjælland var udkants Danmark.

Ha' en skøn dag i morgen, der kommer helt sikkert noget nyt fra disse kanter i weekenden.

Sådan ser mit nye hjem næsten ud:

4 kommentarer:

  1. Sikke noget du skal igennem. Det er træls, men alligevel ok hvis man tager i betragtning problemer rundt omkring... Håber at du er rigtig stærk, og så er der en bedre løsning lige pludseligt! Kram herfra.

    SvarSlet
  2. Fantastisk med familie tættere på - og garnforretninger! Det skal nok fungere, især hvis du kan undgå myldretiden på vej hjem. Ih al den strikketid du pludselig! : ) God weekend!
    ps. SÅ praktisk at badeværelsesdøren selv lukker. Hahaha....

    SvarSlet
  3. skønt som du kan finde de positive ting, men ja det må ikke være sjovt... Men dejligt der lige er en søn og svigerdatter i nærheden som du kan hygge med...
    vil som liv sige sikke praktisk at døren til badeværelset lukker selv :-) hø hø

    SvarSlet
  4. Jeg synes du er stærk og sej. Langt de fleste andre ville have stukket halen mellem benene og taget imod arbejdsløsheden.

    Stop nogle potteplanter, nogle stearinlys, et par puder og et tæppe med i bilen næste gang du tager afsted, det hygger lidt.

    Masser af positive tanker og lidt misundelse af al den strikketid du får.

    God weekend :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min