søndag den 6. oktober 2013

Opfølgning på blogtræf!

Som lovet i går kommer der lige et indlæg om resten af blogtræffet idet at det jo var en mega skøn dag.

Der var jo skønne gaver til os alle, og helt sikkert noget som kan/skal bruges, listen over de virksomheder som havde give gaver kan læses her: http://binemor.blogspot.dk/2013/09/lkre-goodies.html

Her ses noget af det jeg var så heldig af modtager og mon ikke det skal omsættes til noget kreativt:




Der var bl.a. stoffer som helt bestemt skal omsættes til noget men det bliver ikke idag da det desværre kniber med tiden.. men hvis jeg er heldig så næste weekend.

Ud over dette, var der også pakkeleg hvor der jeg var heldig at modtage en skøn nisse, som helt sikkert ikke bliver pakket væk inden jul.


Tak til jer alle.

Hvad jeg fik lavet, det kommer helt sikkert... men mangler lige det sidste finish.

 

2 kommentarer:

  1. Super lækkert med sådan en goodiebag, min yngste datter har allerede bestilt en nederdel i det stofcder var i min bag.

    SvarSlet
  2. Årh hvor lækkert. Og sikke en fineste nisse! : )

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min