lørdag den 31. maj 2008

Så hurtigt kan det gå!

Da mit arbejde havde overtaget meget af min fritid, og jeg ikke kan få lavet mit arbejde som jeg gerne vil, kom jeg til den konklusion at nu kunne det være nok. Bogholderiet var efterhånden blevet et sekundært job - ingen tid til at få lavet tingene ordenligt - der var kun tid til det mest pressende. Så besluttede jeg i sidste uge at nu var det nok - og gik på jobsøgning.

Skrev ansøgning tirsdag til 2 jobs, og sendte dem. Blev ringet op onsdag, og spurgte om jeg kunne kom til samtale - og selvfølgelig sagde jeg ja. Kemien og arbejdsbeskrivelsen passede godt til det jeg havde forestilt mig - og så var det bare at vente.

Torsdag fik jeg jobbet - skrev kontrakt fredag og sagde op samme dag.

Så den 01.07.08 - begynder et stadie i mit liv - ordnet forhold, fritid og forhåbentlig mere tid til familie, venner og ikke mindst en ordenlig nattesøvn (mere end 4-5 timer).

Ih... hvor jeg glæder mig!!

3 kommentarer:

  1. til lykke, Erna! dejligt når tingene falder ud som man gerne vil, og dejligt også når man formår at se tingene i öjnene og handle derefter.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Ja, tillykke kan man jo ikke sige nok :D Og dine bedre arbejdstider lagt sammen med mit kommende kørekort - så skal vi godt nok hygge hehe

    SvarSlet
  3. Tillykke med dit nye job ;o), det trængte du åbenbart til...luftforandring, så er der overskud til det sjove og nære.
    Irene fre Hobbynettet

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min